Reise

Sommeren full av reiser

Denne sommeren føler jeg ikke at jeg har gjort noe annet enn å reise. Ikke har jeg hatt jobb, så hvorfor skulle jeg da være hjemme hele sommeren? Det hele startet med Thailand turen i april. Når je...

Bulgaria

I sommer, juli, reiser jeg til Bulgaria sammen med Anette. Første gang det er skikkelig jentetur, og det skal nytes. All inclusive, nydelig hotell med stort basseng, strand rett utenfor og sen...

Bangkok and Pattaya

Nå er vi på hotellet i Pattaya å slapper av. Deilig. Vi dro fra Bangkok i 11 tiden, og er nå i Pattaya. Vi spiste frokost, slappet av og solet oss litt. Så kjørte vi. ...

Thailand - some photos

Noen bilder jeg tok med mobilen i går. Vi ligger forresten 5 timer foran dere. Hva synes dere? #thailand #reise #foto # photo #bilder #sommer #bangkok

Hello Asia and Thailand

Det siste døgnet har vært veldig lang. Flyturen var veldig lang. Heldigvis landet vi 1t før vi skulle. Flyplassen var det bare kaos med. Og når vi endelig kom ut der fra etter l...

Oslo

Nå er vi i Oslo. Fått i oss litt mat. Er fremdeles en god stund til flyet vårt går. Så blir en del venting. Lei allerede. Første gang jeg er i Oslo, så kunne tenk...

3 days left

Bare tre dager igjen, så reiser jeg til Thailand. Gleder meg veldig. Skal bli deilig å komme seg litt bort, få varme på kroppen igjen og bare nyte livet. Skal prøve å få laget til innlegg hver dag,...

2 uker til Thailand

Endelig begynner det å nærme seg. Bare 2 uker igjen til Thailand. Skal bli deilig å komme seg bort, komme seg til varmen, og bare det å slappe av. Hotellet vårt i Bangkok. Hotellet vårt i Pattaya...

Thailand

I april reiser jeg til Thailand for første gang. Gleder meg noe enormt. Skal bli deilig å komme bort fra øya en liten periode. Når vi kommer ned er det 40 grader der. Vi skal bo i Bangkok, Pattaya ...

London

Jeg og Anette har veldig lyst til å reise til London sammen, og da blir det kanskje påskeferien. Jeg kan når som helst, men hun går på sykepleien, derfor må vi ta det når hun har fri. Håper vi får ...

Dag 4 - London

Endelig hjemreise. Var å stå opp halv 7, fordi vi skulle bli hentet klokken 7 på hotellet. Ikke fikk vi frokost på hotellet siden vi ble hentet så tidelig, og vi måtte vente lenge før på flyplassen...

Dag 3 - London

Det som skjedde først, var at vi forsov oss. Marius hadde stilt klokken, men hadde glemt å fikse til lørdag, for han har det til hverdag. Men vi sto opp 10 på 10, og stelte oss og kom oss ned til f...

Dag 2 - London

Så var det dag to, etter en lang natt med lite søvn og mye torden. Vi våknet, jeg var veldig trett, men kom meg opp for det om, og så var det å gjøre seg klar til frokost. Og frokbosten var det bar...

Dag 1 - London

Dagen startet med at jeg våknet med vond hals og øre. Heldigvis var mamma på jobb, så jeg kunne dra å sjekke om jeg trenge penicillin eller ikke. Men det trengte jeg heldigvis ikke, og fikk med meg...

Innkjøp fra London

Kjøpte faktisk ikke mer, men vi tok bare litt shopping første dagen der, og de andre dagene var vi for opptatt av å være på ulike ting, madame tussauds, london eye, aquarium, osv. Handler dere mye...

Home from London

Da var jeg hjemme fra London. Deilig å være hjemme igjen også. Skal skrive mer om dagene i London, dag for dag. Ville ikke skrive her på bloggen at jeg skulle til London når jeg skulle, siden huset...

Hva bør jeg pakke til London?

Neste torsdag reiser jeg og Kjæresten til London, men lurer litt på hva dere pleier å pakke til Lodon. Jeg tenker at jeg skal handle litt når jeg er der, og trenger ikke så mye klær når det bare er...

London og Sverige

Denne sommeren skal vi reise til London og Sverige. Først skal bare jeg og Marius til London, og etterpå skal jeg, Marius og et vennepar dra til Sverige. Der skal vi til Liseberg og handle. Ha en k...

Malaga i morgen!

Tror det blir noen dager bloggfri nå. Reiser til Malaga i morgen, og kommer hjem igjen mandag kveld. Skal få tatt masse bilder, og se om jeg får kjøpt noe der nede. Gleder meg til å være sammen med...

Slik var reisen min til Atlantica Aegean Park i Rhodos (del 2)

Her kommer del 2. Torsdagene og søndagene var kjedelige, for showteamet hadde fri. Søndag 12 august: Frokost, stelling, bading, soling, trim, stranden. På stranden var det utrulig mye salt i vanne...

Slik var reisen min til Atlantica Aegean Park i Rhodos (del 1)

Det hele startet lørdag 4 august. Jeg stod opp i 9 tiden, og tok med meg brødrene mine på 5 og 10 år til fiskeridagene her på Åkra. Når klokken var 14:45 var det avgårde til flyplassen, og 17:00 gi...

Vell fremme

Vi har hvertfall kommet frem, og ingen av oss får sove. Klokken er 03:27 her. Gresshopper, badebasseng og en helt ny plass. Godt vi bare skal slappe av i morgen, så får jeg sovet litt under parasol...

Snart avreise

Rundt halv 3 blir jeg hentet, og da er det avgårde til flyplassen. Kjenner at jeg begynner å grue meg nå, med å si hade, og spesielt til flyet. Har flyskrekk og høydeskrekk, men skal prøve å overle...

9 dager igjen og ferdigpakket!

Jeg er gal, men slik går det når en rydder. Har ryddet hele rommet mitt, så nå ser det veldig flott ut. Nå får folk komme på besøk til meg igjen. Jeg hater jo å pakke, og siden jeg ryddet, så fant ...

Hva trenger man for 2 uker i Rhodos?

Har begynt å prøve å få orden på rommet mitt, og samtidig prøver jeg å få pakket litt etter hvert. Så slipper jeg å stresse så mye de siste dagene, at jeg heller kan nyte siste ferietiden min hjemm...

Utflukter i Rhodos

Utflukter i Rhodos: - Cruise på Egeerhavet. 48 euro. Fredag og søndag. Heldag. - Dykking. 50 euro. Heldag. Mandag, torsdag, fredag og lørdag. - Falirakis badeland. Hel dag. 20 euro. Mandag-lørda...

Blue Village - Atlantica Aegean Park

Atlantica Aegean Park ble bygget i 2009. Avstand: - 20 meter til transferbuss. - 50-350m til badestrand (rullesteinstrand). - 1,5 km til sentrum og shopping. - 100 m til supermarked. Hote...

Rhodos - Kolymbia

Siden det nærmer seg at jeg reiser til Rhodos, 25 dager igjen. Så er det ting jeg tenker på! Ipad på fly: Jeg har bestemt meg for å kjøpe Ipad. Ikke en dyr, men en billig, slik at jeg kan se film ...
Caroline

23, Karmøy

Blogger om foto, mote, inspirasjon, hverdag og alt som faller meg inn. Fagbrev som barne- og ungdomsarbeider. Eget fotostudio. Canon eos 70d. Canon Ixus 155. Bildene jeg tar kan dere se på fotocaro.no eller på fotocaro på facebook. Instagram: fotocaroo